Klantenservice

[one_third last=”no”]

Bestellen

Bestellen op Loopland is heel eenvoudig. Je plaatst simpelweg het product waar je naar op zoek bent in je winkelmandje door op “Kopen” te klikken.

[button link=”/klantenservice/bestellen” target=”_self” arrow=”arrow-button”]Ga naar Bestellen[/button][/one_third][one_third last=”no”]

Betalen

Loopland biedt verschillende betaalopties. Jij kunt dus precies de betaalwijze kiezen die jij het liefste gebruikt. Betalen is mogelijk via iDeal, overboeking en PayPal.

[button link=”/klantenservice/betalen” target=”_self” arrow=”arrow-button”]Ga naar Betalen[/button][/one_third][one_third last=”yes”]

Bezorgen

De levertijd van een bestelling bedraagt doorgaans 24 uur na ontvangst van de betaling. Het kan voorkomen dat een product niet voorradig is, we stellen je direct op de hoogte.

[button link=”/klantenservice/bezorgen” target=”_self” arrow=”arrow-button”]Ga naar Bezorgen[/button][/one_third][one_third last=”no”]

Retourneren

Je kunt de door jou bestelde artikelen binnen 14 dagen retourneren, mits ze ongebruikt en ongeopend zijn. Neem voordat je een artikel terugstuurt altijd eerst contact op.

[button link=”/klantenservice/retouren” target=”_self” arrow=”arrow-button”]Ga naar Retouren[/button][/one_third][one_third last=”no”]

Klachtenprocedure

Het kan zijn dat je een klacht hebt over Loopland. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Op deze pagina kun je direct een klacht indienen.

[button link=”/klantenservice/klachtenprocedure” target=”_self” arrow=”arrow-button”]Ga naar Klachtenprocedure[/button][/one_third][one_third last=”yes”]

Veelgestelde vragen

Hier vind je de antwoorden op de vragen die wij het meest gesteld krijgen. Heb je vragen? Kijk dan altijd even bij de veelgestelde vragen of jouw vraag niet al beantwoord is.

[button link=”/klantenservice/bestellen” target=”_self” arrow=”arrow-button”]Ga naar Veelgestelde vragen[/button][/one_third]