Klachtenprocedure

Het kan zijn dat je een klacht hebt over Loopland. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme spreekt over het assortiment, de communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien jouw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij jouw klacht?

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 14 dagen)
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
  • Wij nemen contact met jou op om samen tot een oplossing te komen
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen

Hoe kan je een klacht indienen?

Loopland
T.a.v. Klantenservice
Keileweg 8
3029BS Rotterdam
T | 010 – 8700 274
E | info@loopland.nl

Vul het online klachtenformulier in: